Jul 4, 2010

Tentang Bola

Syukur & mujurlah...demam World Cup aku tidak seteruk dulu2...

Bayangkan kalau sanggup berjaga malam semata2 nak nengok game yg kadang2 resultnye 0-0...
Tapi dulu2 la, bujang2 dulu..hehehe

Dan kini baru aku sedar kenapa Astro beria2 naikkan charge utk pakej Sports...
Nak bayo Messi & Lampard yg ketuk pintu sambil pakai baju Astro tu agak2 berapa diorg bayo??
Kalo setakat 10-20 ribu..aku tak rase diorg heran...

Apapun, aku patut applaud gak dgn cara diorg replay game tu lagi & lagi..
W/p tak nengok live, rase2nye takde la rugi mane kalo nengok highlight aje...
Lagi jimat masa, diorg dah sortkan mane2 babak2 yg cantik2 aje...

Tak perlu aku ulas siapa bakal julang...
tournament masih berlangsung, nanti sub judice lak...
hahahaha (ni le bahana berwifekan serta bersahabatkan ahli2 mahkamah...)

May the best team wins..

Aku tak puas hati betul, bile prediction wife aku benar belaka yg Brazil & Argentina akan kalah...

Kalo ikut die...final bakal Holland vs Germany & Holland is going to win the Cup...
I beg to differ....Spain nak letak mane yang oiiiiiii!!!!!!

1 comment:

  1. layan gak mak buyong tu bola ek, aku langsung tak on tv & tak amik peduli..hehehehehehe

    ReplyDelete