May 16, 2011

May'11 Shutdown: Day 3


Happy Teachers' Day..
Utk Ayah, K.Long, K.Ngah, Cik Tonah, Pak Su, Mak Su, Mak Ikin, Mak Uteh, Mak Tam, Mak Jah..  
Oh, terlalu ramai...tak mampu nak sebut sorang2. Tu tak masuk member2 lagi..Maaf ye..

Besar jasa guru..walaupun sekadar mengajar budak2 tadika.
In fact, ilmu yg diajar ketika waktu kecil yg paling bernilai..
Bayangkan guru yg mengajar matematik 1+1..sampai ke besar akan dipraktikkan..
Melimpahnya jariah para guru, Masya-Allah...
(make sure hati ikhlas selalu, sentiasa sabar w/p kadang2 rasa nak cekik je bdk yg degil sgt tu..hehe)

OK, tu intro...
Harini nak buat ape ek??
Ok, mula2 kene ke HUKM, utk sample darah..
Jumaat ni ada check up..
Bercakap psl check up, sesuatu yg aku perlu discuss dgn doktor..
Berkenaan perancangan tahun depan..
Bos aku yg minta aku discuss..so, ape2 nak tanya sila tanya kat dia..ok?
hehehe...

Eh, tak memasal wife aku pun cakap nak cuti gak ari ni..
Kalo ku tahu sambung cuti, eloknya blk kampung..durian pun tgh ranum...
Walaupun aku dah tak berapa 'gila' kat durian ni, at least jual tepi jalan dpt gak duit jajan..
Oh, jajan sekarang diharamkan...eloklah.
Tapi haramkan nasik lemak??Sungguh kurang bijak...

Hmm, since Ziyad & Amierah tak cuti, kena gak anto school.Tak baik ponteng sekolah anak2ku..
Bagilah chance Abi & Ummi ronda2 berdua-duaan..ahaks..
Ye la, hari guru..kene gak belikan sesuatu utk cikgu2 ni..

Any idea, please......

No comments:

Post a Comment